Ciutadania i bon veïnatge
Durant el confinament, ens podem trobar situacions de conflicte, que creen malestar i afecten a la convivència veïnal. Per afrontar-les, des del Servei de Mediació Ciutadana valorem que tenir una bona comunicació és essencial.
En aquest sentit, a continuació us facilitem una sèries de documents (també en versió àudio), que poden ajudar a millorar la nostra comunicació veïnal i, conseqüentment, millorar la nostra convivència.
Des del Servei de Mediació ajudem a la gestió col·laborativa i pacífica dels conflictes. En concret, ens podeu contactar per abordar els següents tipus de conflictes:
- Comunitari i veïnal: convivència, sorolls, malentesos, neteja...
- Espais públics: places, carrers, equipaments...
- Entre entitats i associacions
- En l'àmbit escolar
- Familiars: parelles, relacions pares i fills, germans...
- Qualsevol altre desacord entre persones
Dades de contacte del Servei de Mediació:
Telèfon: 93 702 28 07
Correu electrònic: lnadal@ajmataro.cat
O per Internet a Tràmits en línia
Documents
Títol | Tipus |
---|---|
![]() |
Fitxer |
![]() |
Fitxer |
![]() |
Fitxer |
Àudios
Títol | Tipus |
---|---|
![]() |
Fitxer |
![]() |
Fitxer |
![]() |
Fitxer |
![]() |
Fitxer |
![]() |
Fitxer |
![]() |
Fitxer |
![]() |
Fitxer |
![]() |
Fitxer |