Ciutadans (Cs) no assistirà als actes institucionals de l’Onze de Setembre

Ciutadans (Cs) no assistirà als actes institucionals de l’Onze de Setembre

Jueves 10 septiembre 2020

La portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Mataró, Cristina Sancho, ha anunciat avui que “Ciutadans no participarà en cap acte institucional de la Diada”. Sancho ha explicat que això serà així perquè, tot i l’actual situació de pandèmia arran la covid-19, “la Diada segueix pensada com un dia de confrontació” on “els partits separatistes s’han apropiat d’aquesta festa organitzant actes que exclouen més de la meitat de la societat”.

La portaveu de Cs ha apostat  per la celebració d’una  “Diada  que sigui representativa de tots els catalans i que no estigui instrumentalitzada al servei d’una ideologia que busca el trencament i la confrontació”, alhora que es realitzin amb les mesures de seguretat necessàries per a garantir la seguretat de tothom. En aquest sentit la portaveu de la formació taronja ha recordat que “des de Ciutadans sempre s'ha proposat com a festivitat de Catalunya la Diada de Sant Jordi”.