Campanyes Anteriors
2021
La dècima edició (2021) és una edició de continuïtat de l’any anterior sortejant carretons de la compra amb butlletes de participació lliurades a les parades dels pagesos amb el distintiu Collits a casa.

2020
La novena edició (2020) es va basar en la dinamització de la xarxa socials @collits a casa mitjançant un sorteig de carretons de compra amb la marca Collits a casa amb l’objectiu de promocionar els nostres pagesos que ens apropen cada setmana els productes frescos i saludables als mercats de la ciutat.



2019
La vuitena edició (2019) destaquem com ens agraden els productes de temporada, directes del pagès, sense intermediaris i amb el millor sabor. La campanya parteix de la idea de que quan vols compartir amb amics i familiars un descobriment únic, no te’n pots estar. Fas una foto i l’envies a tothom. La campanya consta de 4 imatges (patates, tomàquets,maduixes i pèsols) sobre un fons de color sempre viu que aporta dinamisme, frescor i vitalitat a aquests productes. .




2018
La setena edició (2018) va destacar els avantatges de consumir productes de proximitat. La idea va ser fer-ho de forma exagerada de manera que si comprem les fruites i verdures als mercats de Mataró tindrem superpoders. Les imatges que es van emprar són personatges antiheroi amb un to irònic i divertit. Es va utilitzar el claim “El poder dels Collits a casa.
La setena edició (2018) va destacar els avantatges de consumir productes de proximitat. La idea va ser fer-ho de forma exagerada de manera que si comprem les fruites i verdures als mercats de Mataró tindrem superpoders. Les imatges que es van emprar són personatges antiheroi amb un to irònic i divertit. Es va utilitzar el claim “El poder dels Collits a casa.

2017
La sisena edició (2017) va posar el focus en la proximitat dels productes Collits a casa mitjançant l’organització de les visites guiades a pagès. En aquestes visites el públic es va fer pagès durant un parell d’hores i va poder conèixer de primera mà quines són les fruites i verdures de temporada, les seves qualitats i les diferents formes de conreu dels productes que posteriorment trobaran als mercats de Mataró.

2016
La cinquena edició (2016) va potenciar la gran varietat de productes que ofereixen els Collits a casa. Per a promocionar-los també es va organitzar un concurs a les xarxes socials (twitter i instagram) compartint fotografies de productes Collits a casa on es veiés una referència del mercat on s’havia fet la foto o alguna imatge d’aquesta campanya. Entre els participants es van sortejar 1 cistella de productes de proximitat cada mes (de juliol a desembre).

2015
La quarta edició (2014-2015) va posar l'èmfasi en transmetre que els Collits a Casa són productes de temporada, que canvien amb cada època de l’any. Els productes collits a casa són els de temporada, collits a prop i de qualitat. Cada temporada es renoven. Cada temporada estrenem productes.



2014
La tercera edició (2013-2014) va potenciar el producte de proximitat Collits a casa posat a la taula. Es va basar en la idea de quan una fruita o verdura dóna moltes voltes va perdent els seus valors. Si triem les fruites i verdures que els nostres pagesos conreen, recullen i venen als mercats de Mataró, ens assegurem que han anat pel camí més curt per arribar al plat; triar el camí més curt significa triar productes de proximitat.

2013
La segona edició (2012-2013) va posar l'èmfasi en 4 productes que es conreen en les immediacions i es venen als mercats de Mataró: les faves, les maduixes, les patates i els pèsols del Maresme.




2012
La primera edició de la campanya (2011-2012) va centrar-se en difondre i identificar prop d’una quarantena de productors de Mataró i el seu entorn així com determinar les condicions de participació en el projecte, i definir la marca de la campanya.


