Com podem evitar les desigualtats en les relacions de consum? Novetat
Hi ha col•lectius de persones consumidores que, per la concurrència de determinades característiques, són especialment vulnerables pel que fa a les relacions de consum. Tots aquests col•lectius gaudeixen d'una especial protecció i cal conèixer bé quins són els seus drets com a persones consumidores,per poder-los exercir en condicions d'igualtat.
Metodologia
La sessió té un caràcter pràctic i participatiu que permet analitzar i obrir un debat sobre les situacions més habituals en que es poden produir situacions discriminatòries i com cal actuar en aquests casos.
Objectius
Conèixer com podem detectar i eliminar pràctiques discriminatòries en les relacions de consum vinculades a les discapacitats, el gènere, l'edat, la nacionalitat, la salut, la situació econòmica i per raó d’orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere.
Reserves
Observacions (necessitats tècniques i altres)
- Consum
- Salut
- Àmbit d'educació en valors
- Educació en valors socials i cívics
- Escoles d´adults
- Docents
Qui organitza Oficina Municipal d’Informació al Consumidor. Avinguda Puig i Cadaflach,101. Telèfon 937582321 correu omic@ajmataro.cat Persona de referència : Xavier Sánchez
Dies De dilluns a divendres
Horari Matins de 9h a 13h Tardes de 18h a 20h
Durada 1h30m (es pot adaptar a la disponibilitat de l’escola)
Preu Gratuït
Grup Màxim 30 persones
Període d'inscripció Durant el curs escolar
Període de realització Durant el curs escolar