- El defensor del ciutadà. Aquesta figura intervé en el cas que alguna actuació de l’Administració municipal hagi pogut construir una vulneració dels drets de les persones.
- Carrer de Cuba, 47 (08302) Mataró. Tel. 93 758 24 99
- defensor@ajmataro.cat
- Horari d'atenció: dilluns, dimarts, dimecres i divendres d’11 a 13 h i dijous de 16 a 18 h (cal cita prèvia)
- Oficina Municipal d’Atenció al Consumidor. S’hi poden adreçar les persones consumidores amb domicili a Mataró o les que hagin dut a terme actes de consum al municipi. Servei gratuït.
- Avinguda de Josep Puig i Cadafalch, 101. Tel. 93 758 23 21
- omic@ajmataro.cat
- www.mataro.cat/juntaconsum
- Horari d’atenció: de dilluns a dijous de 9 a 14 h i dilluns i dimecres de 15.30 a 17.30 h
- Servei de mediació ciutadana. La mediació és una eina senzilla i eficaç que promou la cultura de pau. Ajuda les persones, des de la corresponsabilitat, a superar malentesos i situacions de conflicte mitjançant la recerca de diferents alternatives.
- Ronda de Lluís Companys, 21 (08302) Mataró. Tel. 93 702 28 07
- mediaciocomunitaria@ajmataro.cat
- Horari d'atenció: dilluns, dimecres i divendres de 9 a 16 h i dimarts i dijous de 9 a 14 h i de 16 a 19 h (cal cita prèvia)