Les persones residents a Catalunya tenen garantida l’atenció sanitària. Per ser ateses, han de disposar de la targeta sanitària individual (TSI), que és gratuïta i intransferible. Cada membre de la família ha de tenir la seva.
Per obtenir-la t’has d’adreçar al teu centre de salut:
- CAP Mataró Centre: camí Ral, 208-210. Tel. 93 755 51 90
- CAP Cirera-Molins: ronda de Frederic Mistral, 4. Tel. 93 757 55 54
- CAP El Maresme: camí del Mig, 36 (2a planta). Tel. 93 741 60 73
- CAP La Llàntia: carrer Mare de Déu de Guadalupe, 2. Tel. 93 741 69 69
- CAP Rocafonda-Palau: ronda Pintor Rafael Estrany, 8. Tel. 93 755 62 07
- CAP Ronda Cerdanya: carrer Vallès, 37. Tel. 93 741 57 85
- CAP Ronda Prim: ronda de Joan Prim, 35. Tel. 93 741 50 44
- Equip d'Atenció Primària Ronda Prim
- Equip d'Atenció Primària La Riera
Tan bon punt tinguis la targeta sanitària individual (TSI), els serveis de salut pública et podran atendre.
- Pots demanar cita prèvia al teu centre d’atenció primària (CAP) per telèfon o per internet
Què has de fer davant d’una urgència?
- Trucar al 061 Salut Respon: telèfon gratuït, les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any. Pots fer-hi tràmits administratius i resoldre problemes i dubtes de salut.
- Contactar amb el teu centre d'atenció primària (CAP), en el seu horari de
- Contactar amb un centre d’atenció continuada (CAP amb atenció continuada o CUAP), quan el teu CAP estigui tancat.
- CUAP Maresme: passatge d’Antoni Díaz Conde
- Anar a les urgències dels hospitals, només per a les atencions més greus:
- Hospital de Mataró: carretera de Cirera, 230. Tel. 93 741 77 00
- En cas d'emergència, truca al 112. És un servei públic d’accés universal, gratuït i permanent d’atenció a les urgències.