Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La Fundació Hospital presenta el Marc Estratègic 2027 sota el lema “Acompanyem vides”

Escoltar

La Fundació Hospital presenta el Marc Estratègic 2027 sota el lema “Acompanyem vides”

El document, que ha de ser el full de ruta pels propers anys, marca 5 eixos estratègics: transformar l'experiència del pacient; generació del canvi i la innovació; organització àgil i capaç; governança i enfortiment econòmic i incidència i posicionament.

La regidora Eli Ruiz és vicepresidenta de la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena.
La regidora Eli Ruiz és vicepresidenta de la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena.


La Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena de Mataró va presentar el dijous 30 de novembre el seu Marc Estratègic 2027 a l’Espai Mataró Connecta. L’acte va comptar amb una presentació inicial per part del director general de la Fundació Hospital, Alfred Batet, qui va explicar el procés d’elaboració del Marc Estratègic 2027 i la visió marcada sota el lema “Acompanyem vides”. A continuació, l’acte va comptar amb una taula rodona amb el gerent de la Fundació El Maresme, Albert Vidal, el patró de la Fundació Hospital, Alberto Martín, el consultor estratègic de Hobest, Lluís Marco i el director de docència, recerca i innovació del Consorci Sanitari del Maresme, Pere Clavé. En la cloenda de l’acte va intervenir la vicepresidenta de la Fundació, la regidora Eli Ruiz.

Eina de treball

El marc estratègic esdevé una eina vital per potenciar el treball col·laboratiu, la transformació de l’experiència del pacient i el reforç del seu reforçar l’impacte i la projecció de la Fundació en el territori. El document ha estat elaborat en un procés participatiu de treball de 8 mesos, engegat al mes de gener del 2023, en el qual es van recollir les experiències i aportacions, tant dels professionals, del patronat, voluntariat i tercer sector vinculat, així com també l’administració i altres grups d’interès dels àmbits sanitari, social i educatiu. Es va comptar amb la implicació de més d’un centenar de persones i va estar coordinat per un equip motor de diferents àrees de l’entitat.

S’estructura en cinc grans eixos que marquen les línies de treball de la institució de cara als propers anys. Alguns dels reptes més ambiciosos que es plantegen és impulsar la creació d’un observatori del Benestar de Mataró-Maresme; desenvolupar un model d’innovació oberta; promoure serveis d’atenció continuada i centrats en la persona; incorporar nous models de negoci; i reforçar la governança de l’entitat; entre d’altres.

Galeria d'Imatges

Publicat a