Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Destaquem

 

Aquest és un servei que forma part del Directori de serveis públics de consum de Catalunya i de la Xarxa Local de Consum de la Diputació de Barcelona.

Està configurat per dos òrgans diferents: l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) que és una entitat mediadora i la Junta Arbitral de Consum de Mataró des d’on es gestiona l'arbitratge institucional de consum delegat per la Junta Arbitral Nacional  del Ministeri de Consum.

L'objectiu d’aquest servei és garantir la defensa i la protecció dels drets de les persones consumidores, oferint orientació i assessorament amb relació a la tramitació de les seves queixes, reclamacions i denúncies.

També fem campanyes informatives i activitats de difusió i educació per  promocionar uns hàbits del consum responsable, crític i actiu, cercant la informació, la reflexió, la solidaritat i la sostenibilitat en el consum de béns i serveis.

 
Logo Servei Públic de consum de Mataró.jpg

Tràmits en línia

Servei Públic de Consum / OMIC / Junta Arbitral de Consum
(equipament accessible)

  • avinguda de Josep Puig i Cadafalch, 101, planta baixa 08303 Mataró
  • 93 758 23 21
  • de dilluns a dijous de 9 a 14 h i dilluns i dimecres de 16 a 17.30 h