Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

 

Aquest és un servei que forma part del Directori de serveis públics de consum de Catalunya i de la Xarxa Local de Consum de la Diputació de Barcelona.

Està configurat per dos òrgans diferents: l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) que és una entitat mediadora i d'assessorament a les persones consumidores de Mataró i, la Junta Arbitral de Consum de Mataró des d'on es gestiona l'arbitratge institucional de consum, en conveni amb el Ministeri de Consum, del Govern espanyol.

L'objectiu d’aquest servei és garantir la defensa i la protecció dels drets de les persones consumidores, oferint orientació i assessorament amb relació a la tramitació de les seves queixes, reclamacions i denúncies.

També fem campanyes informatives i activitats de difusió i educació per  promocionar uns hàbits del consum responsable, crític i actiu, cercant la informació, la reflexió, la solidaritat i la sostenibilitat en el consum de béns i serveis.

 
Logo Servei Públic de consum de Mataró.jpg

Actuació finançada per la Diputació de Barcelona mitjançant el

Pla de cooperació Xarxa de Governs Locals 2024-2027

Col·laboració Diputació de Barcelona.jpg

Tràmits en línia

Servei Públic de Consum: Oficina Municipal d'Informació a les persones consumidores i  Junta Arbitral Municipal de  Consum de Mataró (equipament accessible)

Consultes a l'adreça de correu electrònic omic@ajmataro.cat

Per a consultes telefòniques, sobre temes relacionats amb els vostres expedients de l'OMIC o de la JAC, podeu trucar al telèfon  93 758 23 21.

Per a consultes telefòniques, sobre temes de consum en general, podeu trucar al 012

Per a atenció presencial cal demanar cita prèvia, les 24 hores del dia al telèfon 010 o bé al següent enllaç

Notícies Canal RSS