
Des de finals de 2016 estem aplicant un Pla d’acció per millorar l’estat de la neteja i la recollida de residus que, entre altres qüestions, ens ha portat a incrementar la neteja de sectors de la ciutat on s’havien detectat deficiències, millorar serveis com la recollida de la brossa orgànica, incrementar les inspeccions i aplicar nous paràmetres de qualitat, posar en marxa l’APP Mataró Neta per comunicar incidències i desplegar els agents de proximitat que recullen les demandes de la ciutadania.
Destinem 10,5 milions d’euros a l’any a la recollida i tractament dels residus que generem com a ciutat i a la neteja dels nostres carrers.
Mataró Neta recull les diferents fraccions de la brossa dipositades als contenidors i s’encarrega de mantenir nets els carrers de la ciutat. Tenim contractada a l’empresa Fomento de Construcciones y Contratas, SA per al període 2014-2022. Hi treballen 116 persones en total, dels quals 77 s'encarreguen del servei de neteja viària, 24 del servei de recollida de residus i 15 de personal indirecte.
Contacte
Servei d’Espais Públics
(equipament accessible)
- carrer de Comadaran, 1 08304 Mataró
- 93 758 24 44