Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Especialitat de Procediments bàsics en el màrqueting digital i a les xarxes socials

Escoltar

Especialitat de Procediments bàsics en el màrqueting digital i a les xarxes socials

Codi especialitat: COMM45
Nivell 1

 

Objectiu del curs:

Descriure i desenvolupar estratègies comunicatives i tècniques de publicitat adaptades a les possibilitats que ofereixen els entorns digitals social media, identificant les ocupacions derivades d'aquest sector.

 

Dates previstes i horaris del curs: d'octubre a novembre de 2024 – tardes

 

Total hores: 165 hores

 

Modalitat: presencial (amb suport de l’aula virtual)

 

Perfil d’entrada de l’alumnat:

  • Preferentment persones en situació d’atur o ERTO
  • Interès i motivació per formar-se i treballar en el sector
  • Altes competències digitals
  • Utilització de les xarxes socials a nivel informal
  • Capacitat ortogràfica i de redacció
  • Disponibilitat horària

 

PROGRAMA FORMATIU:

 

FORMACIÓ  ESPECIALITAT:  125 hores

  • Context laboral (15 hores)
  • Xarxes socials (30 hores)
  • Tècniques de publicitat i comunicació a les xarxes socials (40 hores)
  • Comunitats virtuals (40 hores)           

                           

FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA: 40 hores

  • Bàsic de prevenció de riscos laborals (30 hores)
  • Inserció laboral, sensibilització mediambiental i en igualtat de gènere (10 hores)

 

Principals Sortides professionals:

  • Redactors/es de publicitat
  • Tècnics/ques en estudi de mercat i opinió pública (màrqueting)
  • Tècnics/ques en publicitat i/o relacions públiques

 

 
 
Harmonització_SOC_Generalitat_MEFPD_MTES.jpg
 

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya -SOC- amb fons rebuts del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE)